دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1396 - 12:07
شمخانی در جمع خبرنگاران:

تحریم و تهدید سیاست پایدار آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تحریم و تهدید سیاست پایدار آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است که در طول 40 سال نتوانست پاسخ سیاست‌های آمریکایی‌ها را بدهد.
کد خبر : 228234

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در جمع خبرنگاران در واکنش به قانون کاتسا، با بیان اینکه تحریم و تهدید سیاست پایدار آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است، اظهارداشت: در این چهل سال تهدیدها و تحریم‌های نتوانست پاسخ طمع ورزی سیاست‌های آمریکایی‌ها را بدهد. اما همین تحریم‌ها توان موشکی، پرتاپ ماهواره، توان هسته‌ای و استقلال را برای ما به ارمغان آورد.


دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: آنان تحریم، تهدید و جنگ را به ما تحمیل کردند ولی نتیجه اش این شد که امروز ایران بر سکوی دفاع از مظلومان، عزت داخلی و احترام ملت‌ها قرار دارد و همچنان نیز پیشتاز است.


دریابان شمخانی درباره حضور گسترده ملت در راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: مردم ایران هوشیار، زنده، سیاسی و آماده هستند و اکنون این ما مدیران هستیم که باید با سخت‌کوشی، تلاش، جلوگیری از رخوت و سستی، توسعه آمادگی ملت، ابتکار و خلاقیت بستر این هوشیاری و زنده بودن بیش از پیش ملت را فراهم کنیم تا ملت و کشور هر دو در راستای اهداف انقلاب اسلامی جهش یابند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته